T-Mobile mocno walczy o przenoszenie numerów – rok usług za darmo na tymczasowej karcie i 30 dni testów sieci

Drukuj
T-Mobile mocno walczy o przenoszenie numerów – rok usług za darmo na tymczasowej karcie i 30 dni testów sieci
T-Mobile mocno walczy o przenoszenie numerów – rok usług za darmo na tymczasowej karcie i 30 dni testów sieci

T-Mobile poinformował, że od tej pory umowę na przeniesienie numeru na abonament komórkowy do tego operatora można zawrzeć już 12 miesięcy przed końcem umowy u dotychczasowego operatora, nie ponosząc przez ten czas opłaty za abonament w magentowej sieci. 

W tym czasie przyznany jest numer tymczasowy, zapewniający dostęp do usług świadczonych przez T-Mobile w ramach zawartej umowy, także do sieci 5G. Tym samym, klienci mogą dysponować 2 aktywnymi kartami SIM. 

Wraz z zawarciem z T-Mobile umowy na przeniesienie numeru komórkowego klient może od razu zakupić nowy telefon.

Nowi klienci nie przenoszący numeru mogą teraz zawrzeć umowę na świadczenie usług z tzw. Gwarancją satysfakcji z sieci, która umożliwi testowanie ich przez 30 dni bez zobowiązań. 

Jeśli klient nie będziesz zadowolony to ma prawo odstąpić od zawartej umowy i umowy sprzedaży urządzenia w ciągu 30 dni od ich zawarcia. W tym celu wystarczy złożyć oświadczenie o odstąpieniu w dowolnym kanale sprzedaży (w przypadku umów bez urządzeń). Jeśli testowanie sieci wiązało się z zakupem sprzętu, odstąpienie od umowy i umowy sprzedaży oraz zwrot urządzenia muszą nastąpić w miejscu, w którym umowa została zawarta w ciągu 30 dni od ich zawarcia. W przypadku kanałów online i infolinii, można skorzystać z bezpłatnego zwrotu przez kuriera. Po złożeniu oświadczenia w terminie 30 dni, abonent otrzyma zwrot poniesionych kosztów (abonament, opłatę za telefon, opłatę aktywacyjną). 

Kampania reklamowa promująca najnowszą ofertę T-Mobile prowadzona jest w telewizji, w radiu, na nośnikach OOH oraz DOOH, w internecie, social mediach oraz w punktach sprzedaży operatora. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VMLY. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0